22. listopadu 2014

BUTLERS


Butlers.. úžasný obchod s doplňky. Určitě ho všichni znáte a kdo ne, tak se zvedejte a běžte se tam podívat! Bez diskuze! :D Dokázala bych tam být hodiny, pořád je na co se dívat a chtěla bych snad každou věc. Tohle je takový můj aktuální wishlist, ale kdybych mohla, koupím si všechno.


1. Plechový box - na cornflaky nebo na muesli, nebo na co chcete s krásným retro designem! (259 Kč)
2. Dóza z kameniny - těchto dóz s anglickým dekorem tam mají mraky.. na kafe, sladkosti, sušenky,cukr, ale i různé misky na salát, těstoviny, láhve na olej nebo ocet.. prostě ráj. Kdo by odolal tomuto krásném designu! (sweets 699 Kč, coffe 299 Kč)
3. Krabička na čaje - jakožto milovník čaje tuhle krabičku ve vintage stylu prostě potřebuji! (299 Kč)
4. Láhev na víno - víno si prostě občas dá rád každý a tyhle designové láhve jsou super. Sice trošku práce s přeléváním, ale zato pak popíjení ve velkém stylu! :D (229 Kč)
5. Zápisník A5 - v Butlers najdete i spoustu skvělých věcí z papíru. Ať už zajímavé balící papíry nebo dárkové tašky, tak mezi top věci patří i bloky. Tenhle má roztomilý design s dortíčky. (159 Kč)
6. Svícen - takový svícen si dokáži představit na pěkně prostřeném stole a nebo někde jako pěkný elegantní doplněk! (2 790 Kč)



Co mě na Butlers ještě baví, je ta nekomerční muzika, která tam hraje. Ta hudba je hrozně pohodová a prostě jiná. Co mohu doporučit na Vánoce je Christmas Tunes CD II (299 Kč). Písničky jsou super, některé mi připomínají americké filmy. I když jsem zastánce našich klasických koled, tohle je příjemná změna.. zkuste si tohle cédéčko pustit při pečení cukroví! :D A další skvělé pohodové CD je Coffee Tunes (299 Kč). Prostě muzika do kavárny!!!!

I když mám ráda úplně jiný styl hudby, tohle se mi fakt líbí! Více můžete obdivovat na STRÁNKÁCH obchodu, ale lepší je to na vlastní oči! :)))))

1 komentář: