11. listopadu 2014

Ovesná kaše


Ovesná kaše.. typická snídaně spousty lidí. Ať už vegetariánů, veganů, sportovců, lidí co jí zdravě a nebo lidí, kterým ovesná kaše prostě chutná. Já jí snídám každý den a mohla bych jí jíst pořád, protože se dá připravit na x způsobů.


Ingredience (na 1 porci)
150 ml rostlinného mléka
30 g ovesných vloček (já to neměřím, dávám cca hrst :D)
ovoce, semínka, oříšky podle chuti

Postup
Nejlepší je vločky namočit večer do mléka a nechat přes noc nabobtnat. Já to teda nedělám, ale snažím se je nechat namočené minimálně 5 minut. Poté přivedeme k varu a mícháme, dokud nemá kaše takovou konzistenci, jakou chceme. Osladíme sirupem nebo medem, ozdobíme čerstvým nebo sušeným ovocem, posypeme oříšky a semínky.

Poznámky
Nejraději mám kaši s banánem (banán je prostě top, hodí se snad ke všemu), slunečnicovými semínky a teď jsem si hodně oblíbila konopná semínka. Ale každá moje snídaně je jiná. Jednou je kaše ze sójového mléka, jindy z kokosového mléka nebo z vody. Jindy dám zase ovesné vločky napůl s jáhlovými, nebo s uvařenými jáhly, či s pohankovými lupínky. Kaši většinou nesladím, ale když mám chuť, tak používám datlový sirup a úplně nejraději přidám arašídové máslo. Prostě existuje hrozně moc způsobů jak si kaši vylepšit.


Připravuji snídaňový post, protože snídaně je má oblíbená část dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat